NECESITO AYUDA URGENTE

Iniciado por rubenchuu, 29 Mayo 2016, 13:13 PM

0 Miembros y 1 Visitante están viendo este tema.

rubenchuu

Hola buenas, estoy estudiando informatica y me piden en programación hacer lo siguiente, pero nose como hacerlo debido a que no puedo utilizar ni cin ni cout y debo seguir los pasos tal cual están agradecería mucho la ayuda.

El nostre programa en C funcionarà de la manera següent.
Demanarà a l'usuari l'ordre del determinant amb què treballarà, donant a escollir entre 2 o 3 (incorporar un control d'errors per què no introdueixin cap altre nombre).
A continuació, demanarà a l'usuari si vol introduir ell mateix els nombres que composen el determinant o si vol que el programa en generi un automàticament. En qualsevol dels casos, per a això es cridarà a la funció "genera" i els nombres que composen el determinant aniran de 0 a 9, podent ser també negatius en aquest mateix rang.
Un cop generada la matriu, la mostrarà per pantalla (amb la funció "mostra")
Un cop generat el determinant (bé manualment o bé de manera automàtica), el programa el resoldrà (amb la funció "calcula") i mostrarà el resultat per pantalla.

Consideracions de disseny:
Només s'utilitzarà un vector taula [3][3] per guardar tant el determinant d'ordre 3 com el d'ordre 2 (inclòs en el de 3x3).
La capçalera de la funció que permet generar el determinant (tant si és inicialitzat de manera automàtica com manual) serà:
void genera (int (*vector)[3], int *porden)
La capçalera de la funció que permet mostrar tots els seus components serà:
void mostra (int (*vector)[3], int *porden)
La capçalera de la funció que calcula el determinant serà:
int  calcula (int (*vector)[3], int *porden)