NECESITO AYUDA URGENTE

Iniciado por rubenchuu, 29 Mayo 2016, 13:13 PM

0 Miembros y 1 Visitante están viendo este tema.

rubenchuu

Hola buenas, estoy estudiando informatica y me piden en programación hacer lo siguiente, pero nose como hacerlo debido a que no puedo utilizar ni cin ni cout y debo seguir los pasos tal cual están agradecería mucho la ayuda.

El nostre programa en C funcionarà de la manera següent.
Demanarà a l'usuari l'ordre del determinant amb què treballarà, donant a escollir entre 2 o 3 (incorporar un control d'errors per què no introdueixin cap altre nombre).
A continuació, demanarà a l'usuari si vol introduir ell mateix els nombres que composen el determinant o si vol que el programa en generi un automàticament. En qualsevol dels casos, per a això es cridarà a la funció "genera" i els nombres que composen el determinant aniran de 0 a 9, podent ser també negatius en aquest mateix rang.
Un cop generada la matriu, la mostrarà per pantalla (amb la funció "mostra")
Un cop generat el determinant (bé manualment o bé de manera automàtica), el programa el resoldrà (amb la funció "calcula") i mostrarà el resultat per pantalla.

Consideracions de disseny:
Només s'utilitzarà un vector taula [3][3] per guardar tant el determinant d'ordre 3 com el d'ordre 2 (inclòs en el de 3x3).
La capçalera de la funció que permet generar el determinant (tant si és inicialitzat de manera automàtica com manual) serà:
void genera (int (*vector)[3], int *porden)
La capçalera de la funció que permet mostrar tots els seus components serà:
void mostra (int (*vector)[3], int *porden)
La capçalera de la funció que calcula el determinant serà:
int  calcula (int (*vector)[3], int *porden)
Com veiem, en els tres casos a les funcions les enviem el punter del vector multidimensional i el punter de la variable on es guarda l'ordre del determinant. En la funció "calcula", a més, es retorna a la funció main un integer que correspon al resultat del determinant que el programa haurà de mostrar.

MAFUS

No puedes usar cin ni cout porqué te piden que el programa sea en C. Escríbelo en C y estará bien.