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Mensajes - Aetanes

#41
Hola e leido lo del obdb2 que a muerto si fuera alguien tan amable de poner el svn del la nueva db la nvdb algo asi estaria muy agradecido

Un saludo

Y a los del famoso error del DIE DIRECTIVE LEEROS EL TUTO QUE NO ES TAN LARGO

Gracias anticipadas
#42
Seria una perfecta compliacion podrias poner el link?

Otra cosa alguna alma caritativa me puede ayudar es que monte mi server cuando empezo el anterior post me fue todo bien y ahora e puesto una version de ascent estable la obdb 214 y el server me arranca juegas pero hay veces que cae el reino y no tengo ni idea porque es pero lo peor esque cuando a caido 6 veces (es que cuando cae el solo se conecta de nuevo) windows dice ascent.exe a tendio un error i deve cerrarse y hay me e kedado puede influir que utilice hamachi?
#43
Cita de: darkbriant en 22 Agosto 2007, 16:41 PM
ok talvez algunos no me conozcan perosoy el que vino a solucionarles el problema de la conexion desde otros pc (que hubiese dado por que alguien me ayudara ami Y-Y) ok miren dejentodo con el dominio y el host asi
127.0.0.1  ibague.servegame.com  (su dominio)
192.168.1.25 ibague.servegame.com  (su dominio)
el reaml de la carpeta wow dominio
ylos demas los deancent o antrix con el dominio
luego abren los puertos y lo que escriben en las otras pcs para entra es la ip
publica del pc donde tengan el server ok me avisan dudas
espero poder contribuir a esta guia tan genial :-*

Puedes explicarlo mejor es que no e entendido nada xD no es insultar eh?? jeje
#44
Dejo aqui mis archivos ascent.conf logonserver.conf y realm.conf mi duda es que porque no se pueden conectar los pc's ajenos (en el set realmlist pongo set realmlist kun.servegame.com)tengo los puertos abiertos el firewall configurado no se k mas acer.
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# Ascent Configuration File
# Last updated at revision 880 by Burlex
#######################################################################

/********************************************************************************
* How to use this config file:                                                 *
* Config files are in a block->variable->setting format.                       *
* A < signifies the opening of a block, the block name is expected after that. *
* After the block name, a space and then the settings sperated by = / ' '.     *
*                                                                              *
* e.g.                                                                         *
* <block setting="0" someval = "1">                                            *
*                                                                              *
* Comments can be in C format, e.g. /* some stuff */, with a // at the start   *
* of the line, or in shell format (#).                                         *
********************************************************************************/

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# Database Section
#
#   Database.Host      - The hostname that the database is located on
#   Database.Username  - The username used for the mysql connection
#   Database.Password  - The password used for the mysql connection
#   Database.Name      - The database name
#   Database.Port      - Port that MySQL listens on. Usually 3306.
#   Database.Type      - Client to use. 1 = MySQL, 2 = PostgreSQL, 3 = Oracle 10g
#
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<WorldDatabase Hostname = "kun.servegame.com" Username = "root" Password = "mipass" Name = "ascent" Port = "3306" Type = "1">
<CharacterDatabase Hostname = "kun.servegame.com" Username = "root" Password = "mipass" Name = "ascent" Port = "3306" Type = "1">


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# Listen Config
#
#    Host
#        This is the address that the server will listen on.
#        To listen on all addresses, set it to 0.0.0.0
#        Default: 127.0.0.1 (localhost)
#
#    WorldServerPort
#        This is the port that the world server listens on.
#        It has to be the same as what is specified in the
#        realms table in the LogonDatabase.
#        Default: 8129
#
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<Listen Host = "0.0.0.0"
        WorldServerPort = "8129">


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# Log Level Setup
#
#    Console Logging Level
#        This directive controls how much output the server will
#        display in it's console. Set to 0 for none, or -1 to disable.
#        -1 = Disabled; 0 = Minimum; 1 = Error; 2 = Detail; 3 = Full/Debug
#        Default: 3
#
#    World server packet logging feature
#        If this directive is turned on, a file called `world.log`
#        will be created in the server's directory and all packets
#        sent and received by clients will be dumped here in bfg
#        format.
#        Default: 0
#
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<LogLevel Screen="0" File="-1" World="0">


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# Server Settings
#
#    PlayerLimit
#        This directive controls the amount of sessions that will be
#        accepted by the server before it starts to add people to
#        the server queue.
#        Default: 100
#
#    PlrUpdateDistance
#        This directive controls the distance (internal yards) that the player can "see" up to
#        and receieve updates for. For smaller servers, you can probably increase this number.
#        Increasing this number will also increase the servers bandwidth consumption and CPU usage.
#        Default: 80
#
#    Motd
#        This message will be displayed by the server in the chat
#        box every time any user logs on. Colors can be used in the
#        standard WoW format.
#        Default: "No MOTD specified
#
#    Send Build On Join
#        This directive controls whether the server's internal revision
#        will be sent to clients upon entering the world. Use it to help
#        testers report bugs.
#
#    Send Stats On Join
#        This directive controls whether the server will send the online player
#        count to a cilent when it enters the world.
#
#    Breathing Setup
#        If the breathing code is causing problems or you want to run a fun server, you can disable
#        water checks by enabling this directive.
#        Default: 1
#
#    Speedhack detection
#        If this directive is turned on, speedhack detection will be activated and speedhackers
#        will be warned / kicked.
#        Default: 0
#
#    Level Cap
#        This variable controls the level that stats will be generated up to internally.
#        Beyond this level players can still see a higher level visually but their stats won't
#        increase beyond this point.
#        Default: 60
#
#   Expansion 1 Level Cap
#      This variable does the same thing as Level Cap above, except it applies to those who
#      have the first expansion: The Burning Crusade.
#      Default: 70
#
#    Seperate Channels Control
#        This directive controls whether horde and alliance chats will be seperated across channels.
#        Set to 1 for blizzlike seperated channels, or 0 to allow horde/alliance to speak to each other
#        across channels.
#        Default: 0
#
#    Compression Threshold
#        This directive controls the limit when update packets will be compressed using deflate.
#        For lower-bandwidth servers use a lower value at the cost of cpu time.
#        Default: 1000
#
#    Queue Update Rate
#        This directive controls how many milliseconds (ms) between the updates
#        that the queued players receieve telling them their position in the queue.
#        Default: 5000 (5 seconds).
#
#    Kick AFK Players
#        Time in milliseconds (ms) that a player will be kicked after they go afk.
#        Default: 0 (disabled)
#
#    Connection Timeout
#        This directive specifies the amount of seconds that the client will be disconnected
#        after if no ping packet is sent. It is advised to leave it at the default.
#        Default: 180
#
#    Realm Type
#        This is the realm type that will be used by the server to handle world pvp.
#        Default: 0 (pve)(RPPVE)
#        Other values: 1(pvp)(RPPVP)
#
#    AdjustPriority
#        Set the server to high process priority?
#        Default: 0
#
#    RequireAllSignatures
#        This directive controls whether the full 10 signatures will be required in order
#        to turn in a petition. Smaller servers would be better off having it turned off.
#        Default: off
#
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<Server PlayerLimit = "500"
        PlrUpdateDistance = "80"
        Motd = "Bienvenidos a serverkun."       
        SendBuildOnJoin = "1"
        SendStatsOnJoin = "1"
        EnableBreathing = "1"
        SpeedhackProtection = "0"
        LevelCap = "85"
        Expansion1LevelCap = "150"
        SeperateChatChannels = "0"
        CompressionThreshold = "1000"
        QueueUpdateInterval = "5000"
        KickAFKPlayers = "0"
        ConnectionTimeout = "180"
        RealmType = "1"
        AdjustPriority = "0"
        RequireAllSignatures = "0">

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# Power regeneration multiplier setup
#
#    These directives set up the multiplier in which regen values will be
#    multiplied by every 2 seconds.
#    Powers:
#        Power1 = Mana, Power2 = Rage, Power3 = Energy
#   
#    Reputation:
#        Kill = Rep gained on kill, Quest = rep gained from quests
#
#    Honor:
#        Honor = multiplier used to calculate honor per-kill.
#
#    PvP:
#        PvPTimer = in ms, the timeout for pvp after turning it off. default: 5mins (300000)
#
#    XP:
#        The xp that a player receives from killing a creature will be multiplied
#        by this value in order to get his xp gain.
#
#    RestXP:
#        Value is the amount of rest XP a player will recieve per minute of rest time.
#
#    Drop:
#        This value will be multiplied by any gold looted and the drop percentages of the
#        items for creatures will also be multiplied for this to determine which items
#        to drop.
#
#    Save:
#        Value in milliseconds (ms) that will be between player autosaves.
#        Default: 300000 (5 minutes)
#
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<Rates Health="5"
       Power1="5"
       Power2="5"
       Power3="5"
       QuestReputation="8"
       KillReputation="5"
       Honor="5"
       PvPTimer="300000"
       Compression="1"
       XP="50"
       QuestXP="60"
       RestXP="40"
       Drop="30"
       DropMoney="40"
       Save="200000">


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# GM Client Channel
#
#   This should be set to 'gm_sync_channel' for the My_Master addon to work.
#
#   Default: gm_sync_channel
#
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<GMClient ReqGmClient = "0" GmClientChannel = "gm_sync_channel">


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# Terrain Configuration
#
#   Set the path to the map_xx.bin files and whether unloading should be enabled
#   for the main world maps here. Unloading the main world maps when they go idle
#   can save a great amount of memory if the cells aren't being activated/idled
#   often. Instance/Non-main maps will not be unloaded ever.
#
#   Default:
#      MapPath = "maps"
#      UnloadMaps = 1
#
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<Terrain MapPath = "maps" UnloadMaps = "1">


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# Log Settings
#
#    Cheaters:
#        This directive sets up the cheater logging file, if turned on any
#        cheat / packet exploit / speedhack attempts will be logged here.
#
#    GMCommands:
#        These two directives set up the GM command logging fie. If turned on,
#        most gm commands will be logged for this file for abuse investigation, etc.
#
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<Log Cheaters="0" GMCommands="0">


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# Mail System Setup
#
#    These directives control the limits and behaviour of the ingame mail system.
#    All options must have Mail prefixed before them.
#   
#    ReloadDelay                 
#        Controls the delay at which the database is "refreshed". Use it if you're
#        inserting mail from an external source, such as a web-based interface.
#        0 turns it off.
#        Default: 0
#
#    DisablePostageCostsForGM
#        Enables/disables the postage costs for GM's. DisablePostageCosts overrides this.
#        Default: 1
#
#    DisablePostageCosts
#        Disables postage costs for all players.
#        Default: 0
#
#    DisablePostageDelayItems
#        Disables the one hour wait time when sending mail with items attached.
#        Default: 1
#
#    DisableMessageExpiry
#        Turns off the 30 day / 3 day after read message expiry time.
#        WARNING: A mailbox still cannot show more than 50 items at once
#        (stupid limitation in client).
#        Default: 0
#
#    EnableInterfactionMail
#        Removes the faction limitation for sending mail messages. Applies to all players.
#        Default: 1
#
#    EnableInterfactionMailForGM
#        Removes the faction limitation for sending mail messages, but only applies
#        to GM's. EnableInterfactionMail overrides this.
#        Default: 1
#   
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<Mail ReloadDelay="0"
      DisablePostageCostsForGM="1"
      DisablePostageCosts="0"
      DisablePostageDelayItems="1"
      DisableMessageExpiry="0"
      EnableInterfactionMail="1"
      EnableInterfactionMailForGM="1">


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# Status Dumper Config
#
#        These directives set up the status dumper plugin. Filename is an
#        absolute or relative path to the server binary. Interval is the
#        time that the stats will be dumped to xml.
#        Default: stats.xml / 120000 (2 minutes)
#
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#

<StatDumper FileName = "stats.xml" Interval = "120000">


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# Startup Options
#
#    Preloading
#        This directive controls whether the entire world will be spawned at server
#        startup or on demand. It is advised to leave it disabled unless you are a
#        developer doing testing.
#        Default: off
#
#    Background Loot Loading
#        This directive controls whether loot will be loaded progressively during
#        startup or in the background in a seperate thread. Turning it on will
#        result in much faster startup times.
#        Default: on
#
#    Multithreaded Startup
#        This controls whether the server will spawn multiple worker threads to
#        use for loading the database and starting the server. Turning it on
#        increases the speed at which it starts up for each additional cpu in your
#        computer.
#        Default: on
#
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<Startup Preloading = "0"
         BackgroundLootLoading = "1"
         EnableMultithreadedLoading = "1">

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# Flood Protection Setup
#
#    Lines
#        This is the number of "messages" or lines that it will allow before stopping messages from
#        being sent. This counter is reset every "Seconds" seconds.
#        Default: 0 (disabled)
#
#    Seconds
#        This is the number of seconds inbetween the Line counter being reset.
#        Default: 0 (disabled)
#
#    SendMessage
#        If this is enabled, a "Your message has triggered serverside flood protection. You can speak again in %u seconds."
#        message will be sent upon flood triggering.
#        Default: 0
#
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<FloodProtection Lines = "0" Seconds = "0" SendMessage = "0">


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# LogonServer Setup
#
#    DisablePings   
#        This directive controls whether pings will be sent to the logonserver to check
#        if the connection is still "alive". Expect problems if it is disabled.
#        Default: 0
#
#    RemotePassword
#        This directive controls the password used to authenticate with the logonserver.
#        It must be the same between the two configs. If it is not, your server will
#        not register.
#
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#

<LogonServer DisablePings = "0"
             RemotePassword = "mipass">

logonserver

#######################################################################
# Ascent Realms Configuration File
# Last updated at revision 446 by Burlex
#######################################################################

/********************************************************************************
* How to use this config file:                                                 *
* Config files are in a block->variable->setting format.                       *
* A < signifies the opening of a block, the block name is expected after that. *
* After the block name, a space and then the settings sperated by = / ' '.     *
*                                                                              *
* e.g.                                                                         *
* <block setting="0" someval = "1">                                            *
*                                                                              *
* Comments can be in C format, e.g. /* some stuff */, with a // at the start   *
* of the line, or in shell format (#).                                         *
********************************************************************************/

# LogonDatabase Section
#
#    These directives are the location of the `realms` and `accounts`
#    tables.
#
#    LogonDatabase.Host      - The hostname that the database is located on
#    LogonDatabase.Username  - The username used for the mysql connection
#    LogonDatabase.Password  - The password used for the mysql connection
#    LogonDatabase.Name      - The database name
#    LogonDatabase.Port      - Port that MySQL listens on. Usually 3306.
#    LogonDatabase.Type      - Client to use. 1 = MySQL, 2 = PostgreSQL, 3 = Oracle 10g
#

<LogonDatabase Hostname = "kun.servegame.com"
               Username = "root"
               Password = "mipass"
               Name     = "ascent"
               Port     = "3306"
               Type     = "1">


# Host Directive
#
#    This is the address that the realmlist will listen on.
#    To listen on all addresses, set it to 0.0.0.0
#    Default: 127.0.0.1 (localhost)
#
#    Note: ISHost is the interserver communication listener.
#

<Listen Host = "0.0.0.0"
        ISHost = "0.0.0.0"
        RealmListPort = "3724"
        ServerPort = "8093">

# Server console logging level
#
#    This directive controls how much output the server will
#    display in it's console. Set to 0 for none.
#    0 = Minimum; 1 = Error; 2 = Detail; 3 = Full/Debug
#    Default: 3
#

<LogLevel Screen = "0"
          File = "-1">

# Account Refresh Time
#
#    This controls on which time interval accounts gets
#    refreshed. (In seconds)
#    Default = 600
#

<Rates AccountRefresh = "600">

# Accepted Build Range Setup
#
#    These two directives set up which clients will be
#    allowed to authenticate with the realm list.
#
#    Set these to the same builds that the server was
#    compiled for.
#
#    As of the last update, version 2.1.1 was build 6739.
#

<Client MinBuild = "5000"
        MaxBuild = "65000">

# WorldServer Setup
#
#    This directive controls the password used to authenticate with the worldserver.
#    It must be the same between the two configs. If it is not, your server will
#    not register.
#
#    Default: "change_me_logon"
#

<LogonServer RemotePassword = "mipass">

realm.conf

#######################################################################
# Ascent Realms Configuration File
# Last updated at revision 446 by Burlex
#######################################################################

/********************************************************************************
* How to use this config file:                                                 *
* Config files are in a block->variable->setting format.                       *
* A < signifies the opening of a block, the block name is expected after that. *
* After the block name, a space and then the settings sperated by = / ' '.     *
*                                                                              *
* e.g.                                                                         *
* <block setting="0" someval = "1">                                            *
*                                                                              *
* Comments can be in C format, e.g. /* some stuff */, with a // at the start   *
* of the line, or in shell format (#).                                         *
********************************************************************************/

#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
# LogonServer Section
#
#    Address:
#        The address (no port) of the server.
#
#    Port:
#        The port on which the logon server listens. (*** NOT 3724 ***)
#
#    Name:
#        Not really relavant, but name the logon.
#
#    RealmCount:
#        The number of realms in the next section.
#
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#

<LogonServer Address = "kun.servegame.com"
             Port = "8093"
             Name = "Serverkun"
             RealmCount = "1">

#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
# Realm Section
#
#    Name:
#        The name of the realm.
#   
#    Address:
#        The address (and port) of that realm.
#
#    Icon:
#        The type of realm (PVP, Normal, RPPVP, RP)
#
#    Colour:
#        Realm colour in realm list display.
#
#    TimeZone:
#        Time zone the realm is in.
#
#    Population:
#        (0 = low, 1 = medium, 2 = high)
#
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#

<Realm1 Name = "Reino1 exp alta"
        Address = "kun.servegame.com:8129"
        Icon = "Normal"
        Colour = "1"
        Population = "1.0"
        TimeZone = "1">





#45
X_DarkNess_X gracias por contestar tan rapido entonces abro los puertos TCP Y UDP pero solo los que ponia en la tuto no???

He hecho lo que me as dicho he abierto todos los puertos TCP Y UDP y esto sige igual a los pc's ajenos (en el mio si que puedo jugar) se les queda en conectado esta 2segundos y pone imposible conectar y de hay no pasa.

Alguien me puede ayudar??

Gracias
Un saludo
#46
Frequency he abierto todos los puertos ya no me da el error de conexion con el dominio
el server carga bien pero los pc ajenos les pone imposible conectar y e abierto todos los puertos TCP que pusites hay alguno UDP???Tener router tiene algo que ver??

Otra cosa que set realmlist tengo que poner en los pc's ajenos para que se conecten??? He probado con set realmlist serverkun.dyndns.org y set realmlist serverkun.dyndns.org:3724 pero ninguno se conecta.

Este es mi archivo host esta algo mal?

# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# Éste es un ejemplo de archivo HOSTS usado por Microsoft TCP/IP para Windows.
#
# Este archivo contiene las asignaciones de las direcciones IP a los nombres de
# host. Cada entrada debe permanecer en una línea individual. La dirección IP
# debe ponerse en la primera columna, seguida del nombre de host correspondiente.
# La dirección IP y el nombre de host deben separarse con al menos un espacio.
#
#
# También pueden insertarse comentarios (como éste) en líneas individuales
# o a continuación del nombre de equipo indicándolos con el símbolo "#"
#
# Por ejemplo:
#
#      102.54.94.97     rhino.acme.com          # servidor origen
#       38.25.63.10     x.acme.com              # host cliente x

127.0.0.1       localhost
192.168.1.33 serverkun.dyndns.org

GRACIAS
UN SALUDO
#47
Frequency he abierto todos los puertos ya no me da el error de conexion con el dominio
el server carga bien pero los pc ajenos les pone imposible conectar y e abierto todos los puertos TCP que pusites hay alguno UDP???Tener router tiene algo que ver??

Otra cosa que set realmlist tengo que poner en los pc's ajenos para que se conecten???

Este es mi archivo host esta algo mal?

# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# Éste es un ejemplo de archivo HOSTS usado por Microsoft TCP/IP para Windows.
#
# Este archivo contiene las asignaciones de las direcciones IP a los nombres de
# host. Cada entrada debe permanecer en una línea individual. La dirección IP
# debe ponerse en la primera columna, seguida del nombre de host correspondiente.
# La dirección IP y el nombre de host deben separarse con al menos un espacio.
#
#
# También pueden insertarse comentarios (como éste) en líneas individuales
# o a continuación del nombre de equipo indicándolos con el símbolo "#"
#
# Por ejemplo:
#
#      102.54.94.97     rhino.acme.com          # servidor origen
#       38.25.63.10     x.acme.com              # host cliente x

127.0.0.1       localhost
192.168.1.33 serverkun.dyndns.org

GRACIAS
UN SALUDO
#48
Frequency soy ya se que soy muy pregunton pero esque e mirado todas las paginas del post y me pasa algo parecido a zoclark pero yo tengo este dominio creo que no tiene nada raro no serverkun.dyndns.org??? y bueno lo demas esta todo como tu dijestes en el tuto si kieres pongo alguno de configuracion o algo

WENO YA LO E SOLUCIONADO LO UNICO QUE PASABA ESQUE LAS COMILLAS DE LA CONTRASEÑA LAS PONIA MAL XD SI A ALGUIEN LE SIRVE QUE AUNQUE SEA UN TONTERIA...

GRACIAS
UN SALUDO
#49
frequency e logrado pasar todas mis cuentasa i personajes de terranet al obdb y queria comentar los resultado EL obdb 214 es la mejor base dentro de un tiempo la actualizare pero os animo a utilizar la obdb

FREQUENCY GRACIAS POR TODO!!!! ;) ;)
#50
frequency e hecho lo que me as dicho pero me sige dando el error no tengo en xammp ni instalado ni en carpeta en mi disco no queda nada de el y bueno otra cosa e cambiado mi terranet por la obdb estable pero al importar los perosnajes i las cuentas al obdb los personajes me salen sin objetos tengo que importal algo mas de la base anterior no que tabla tengo que importar en cuention???

GRACIAS POR RESPONDER TODAS MI DUDAS
PERDON POR SER TAN PREGUNTON